Samsung Galaxy J7 Kullanıcı Yorumları

Samsung Galaxy J7

Galaxy J7 1.000 tl bandında satılan telefonlar arasında yer alıyor, şuan ki satış fiyatı 900 lira ile 1400 lira arasında değişmekte. İkinci el galaxy j7 fiyatları ise 400 lira ile 800 lira arasında diyebiliriz.

 

Galaxy J7 Şikayetleri

Samsung Galaxy j7 cep telefonu ile ilgili en çok şikayet ürünün kasasının çabuk aşınması ve batarya ile ilgili şikayetler bulunuyor. Ayrıca garantiye verilen cihazın alınmasında geçen sürenin uzunluğu da diğer bir şikayet konusu. Sizinde Galaxy J7 telefon ile ilgili bir şikayetiniz varsa lütfen bizimle şikayetinizi paylaşın.

 

Galaxy J7 Kullanıcı Yorumları

Samsung Galaxy j7 kullanıcı yorumlarına sayfa altından ulaşabilirsiniz, Samsung Galaxy j7 telefonu kullanıcısı iseniz ürünü satın almak isteyenlerin bilgilenmesi için lütfen telefon hakkındaki görüşlerinizi sayfa altından yazın.

 

Check Also

LG K11+ Kullanıcı Yorumları

LG K11+ kullanıcı yorumları ve şikayetleri sayfa altında bulunmakta. Lütfen sizde deneyimlerinizi bizimle ve tüketiciler …

89 Yorum

  1. Arkadaslar bende j7 prime var telefon super ama sarji cebimde %1.2iniyor internettede isiniyor neden acaba

  2. Arkadaşlar bende 1 ay oldu şarj ilk bir hafta 1 saatte doluyodu şimdi 3 satte doluyo geri tuşunda sıkıntı var biriyle konuşurken ses bana gelmiyo ve birini arıyorum aradınız kişiye ulaşılamıyo diyo ve arkadaşımın telefonu açık oldugu halde ardınız kişiye ulaşılamıyo diyo bunu 5 kişide daha denedim aynı ve mesaj göndermiyo ve benim ki j7 2017 serisi tavsiye etmem kardeş aypon yada a5 a7 yada es 7 es 8 alacan ve arkadaşlar internet açık olmadıgı halde reklam çıkıp duruyo

  3. ben ıkısını de aldım hem venus hem j7 ıkısıde beş para etmez hele venüs töbe alam bedava verseler gene alam parama yazık oldu

  4. Birisini aradim zaman karşı tarafin sesi hic gelmiyor bana haporleleri actim zaman geliyor neden olabilir acaba kendi kendine oldu birden bire

  5. EKRAN REZİLLİK VE KESİNLİKLE PİŞMAN OLUNACAK KADAR KÖTÜ SAMSUNG RESMEN MÜŞTERİLERİYLE ALAY EDİYOR TASARIM İYİ AMA 3 GB RAM TEK BASINA ANLAM İFADE ETMİYOR.HALİYLE TELEFONDA EN ÇOK MUHATAP OLUNAN EKRAN EKRAN SIFIR OLUNCADA MODEL SIFIR.TEL ALDIM ELİMDE PATLADI GERİ İADE ŞANSI YOK.KESİLİKLE SÖYLÜYORUM PİŞMAN OLURSUNUZ EKRAN O KADAR BERBAT .ŞARJ SÜRESİ İYİ DEĞİL.

  6. Arkadaşlar kesinlikle ve kesinlikle uzak durun derim
    1- Ekran TFT ekran AMOLED değil bu yüzden silik gözü yoruyor
    2- J7 AMOLED ekrana bastırınca ekran etkilenmiyor fakat J7 PRIME TFT ekrana bastırınca ekranda siyah lekeler çıkıyor
    3-Ön selfie ışığı yok
    4-Hoparlör yan sağda ses çok yankılı ve iğrenç
    5-Fazla göz önünde bulundurulmayan bir ayrıntı SAR DEĞERİ çok yüksek yani aşırı radyasyon içeriyor.
    6-Ekran 1980 – 1080 FHD olmasına rağmen emsallerinin yanında çok başarısız kaldıki 1280 – 720 HD ekranlı AMOLED ekranlar bile bundan daha basarılı
    7-Parmak okuyucu hiç stabil ve başarılı değil uğraştırıyor.
    8-Kamera hiç başarılı değil .Fotoğraflar çok iğrenç.

    • J7 Prime uzak durun ekran rezillik renkler sanki 99 tl lik çin mali tabletler gibi ses iğrenç yankili on arka kamera bulanık ve karanlık çekiyor selfie ışığı yok yerine bildirim ışığı var hiç bir ise yaramıyor.ekrana biraz basınca alttan siyah lekeler çıkıy7or.şarj çok abartılmış 30 dk yoktu ve bir gör sonucu cihaz alev.batarya sular sellergibi gidiyor.

  7. Beyler biriniz beni ekleyin lütfen çok acil j7 ile ilgili bi sorunum var daha doğrusu şarj aleti ile ilgili. Modeli ve kaç volt kaç amper biri gönderebilir ki resmini

  8. 2015 ten beri kullaniyorum hicbir sikintisi yok parasina gore sorunsuz ariza acmayan telefon

  9. sakın almayın bu telefonu.kullanışsız bi tlfon.iyi diyenlere inanmayın.En iyi telefon sony xperia miro st23i benim eski telefon

  10. son model telefon diye aldım meğerse çok kötü bi telefonmuş j serisi berbat.özellikle de kamera da sorun müziklerim galerimi kendi kendine siliyor internet açık değilken bile reklam geliyor bu da rahatsızlık veriyor en iyisi eski telefonlar.

  11. Kusura bakmayin ama telefona hic laf soylemeyin o sizin nasil kullaniginiza bagli 16 gb j7 sahibiyim 22 tane uygulama yukledim hic bi kasma dahi bir sey gormedim kamerasindan veya tum herseyinden cok memnunum.General mobile veya venus demissinz gecin o işleri bunlari yazanlarin %90 cogunlugu zaten ergen hepsi girdiginiz sitelere yaptiginiz seylere bagli.

  12. J7 kullanıyorum arayan ulaşamıyor mesaj gönderiyorum gönderme işlemini defalarca tekrarlamam gerekiyor yoksa mesaj gitmiyor.
    Telefona mesaj geldiğinde bildirim yapmıyor ses çıkmıyor ekran kilitliyken mesaj geldiğini anlamıyorum mesajlari acarsam fark ediyorum geldiğini bu nasıl bi saçmalıktır anlamadım..

  13. bende gidip j7 almayi düşünüyordum ama bu saatten sonra yorumlari okuyunca tövbe de almam general mobile gm6 32gb alirim buna bin ceker yazik samsunga

    • ıyı günler ben izmirden fatma akgün.bendede galaxsy j7 pro var kamera berbat.arama yaparken acaıp bır ses oluyor

  14. elimde j7 var kırdım 2 ye böldüm gidecem yenisini alacam yarın bn hayatımda böle kullanışlı bsy görmedim net

  15. Telefon son derece kullanışlı arkadaşlar karalama yapmayın gelip burayı özellikle iphone kullanan arkadaşlar siz hic yorum bile yapmayın insanlari anlamıyorum iphone ile samsung u akp ile chp ye cevirdiniz ??

  16. Ya arkadaslar ne atiyim ben yorum atin lütfen iphone 6mi samsung j7 mi

  17. Ya arkadaslar ben hangi telefonu alayım ya iphone 6mi yoksa j7 mi bişey soyleyin

    • J7 2016 kullanıyorum yaklaşık 8 aydır hiçbir sikinti yasamadim. Tavsiye edebilecegim bir cihaz. Güncellemeleri de aldim şuan android 7 ye yükseldi sorunsuz kullaniyorum

  18. 2016 Galaxy j7 kullanıcısıyım telefonuma snap yüklemiştim telefonuma ekranın klavyesi pembe oldu. Sonra tekrarlanmadı kaç aydan sonra yine bir uygulama indirince oldu kullanıp sildim. Garantisi var ama götürmek istemiyorum tamamen bozulmadığı için ne yapablirim??

  19. Özgür Yeşildere

    Almaktan vazgeçtim

  20. bende samsung j7 bir ay oldu alali.fakat geri tuşunda sıkıntı yaşıyorum. bir kez yazılıma gitti.ama duzelmedi. şimdi yine vericem duzelmezzse bir daha verip sonra değişim yapacağım. gereken her yere başvurusunu yapacağım. 1400 tl ye aldım. peşini birakmayacagim.

  21. Samsung J7 telefonu kendim isteyerek aldım.Özelliklerini kontrol ettim ve piyasada buna yakın bu fiyata telefon olmadığından aldım.Sonuçta Samsung.Samsung kullanıcısı olarak J7 bana göre on numara telefon şükür bir problemle karşılaşmadım ama kullanmadan kullanmaya farkediyor.Siz nasıl bakarsanız öyle kullanırsınız her şeyi süper video kalitesi kamera çözünürlük çekim gücü v.s… Bazı arkadaşların telefonlarında sorun olduğunu okudum üretimiyle alakalıdır belki.

  22. Ben 2 haftadır kullanıyorum aldığım güne lanet olsun arama yapılmıyor msj atılmıyor telefon açıp kapamak gerekiyor abi iphone dan gerisi yalan almayın parayı sokaktan toplamiyoruz insanları salak yerine koyuyorlar

  23. Bende 1 yıldır kullanıyorum çokta güzel ve temiz kullandım bu zamana kadar hiç bir şikayetim olmadı fakat 3 gündür sanki iç ekranda bir ışık yanıp sönüyor anlamıyorum ayrıca kızımında j5 var oda sürekli olarak titreşim yapıyor 400 lira verdim yaptırdım hala aynı bulunduğum yerde Samsung bayi var fakat beyaz eşya haricinde bakmadıklarını söylediler ??

  24. Arayan ulaşamıyor 2 kez servise götürdüm olmadı nereye şikayet etmeliyim

  25. Türk Telekom bayiinden Samsung J7 prime tefon aldım. Tarifeye ek olarak fiyatı ucuz olmayan bir telefon. Fakat sonradan telefondaki eksikleri gördüm. 1- Pusula sensörü yok. Diyanet programından kıbleyi bul deyince telefonda pusula sensörü yok diyor. İnanılmaz ama bu çağda son model telefonda yok. 2 Ekran altındaki geri ve ana sayfa tuşlarında aydınlatma yok. Karanlıkta kullanma diyorlar. Hava Durumunu kilit ekranda yok canlı duvar kağıtları yok. Tarifeye ek olunca ne Samsung ne de Türk Telekom iadeyi kabul etmedi 1 haftalık cihazı sizde alırkaen iyi düşünün. Beğenmediğiniz Huawei bile daha donanımlı arızalı telefonu ücretsiz kargo ile aldırıp onarım bitince gönderiyor.

  26. Ben telefonumu 02.10.2016 tarihinde aldım telefondan gayet memnunum ama son 10 gündür telefon geceleri kendi kendine titremeye başladı sizce bu sıkıntı nedir telfefonum j7 arkadaşlar ne yapamam lazım

  27. Benm j7 duos görüntülü konusama yok

  28. Samsung J7 2016 almayı düşünüyordum, yorumları okuyunca kararsız kaldım, İnsanın psikolojisini bozan sanki bizler parayı yoldan topluyoruz 1000 TL de olsa az mı , yeni alınan bir telefon hemde ünlü bir marka arıza yapıp karşılığında kullanıcı hatası diyip insanları kandırıyorlarsa yazıklar olsun tek çare bilinçli tüketici hakkınızı hem satandan hem ithal edenden arayacaksınız Tüketici Hakem heyetlerine muhakkak baş vurun çoğumuz uğraşmak istemiyoruz ama uğraşmalıyız ki satanlar bilinçli tüketicilerin yakalarına yapışacaklarını bilsinler.

  29. J7 çıf hatli aldim kendi kendine kayıtlı numaraları siliyo bunun bi çaresi varmi

  30. 3 aydır j7 kullanıyorum.daha ilkhaftasında sorunlar olmaya başladı.arama geldiğinde tel açılmıyo götürdüm servise yazılım attılar.3 gün sonra gene aynı oldu.servis çözüm ürertecegine hikaye anlatıyo.tekrar servise verdim yarın geri alacam.biliyorum düzelmicek.ama ocihazın ya parasını yada yenisini geri alacam.3 kere servis kaydı olunca yenisini vermek zorundalar.fazla ugrasmıyosun tüketici haklarına baş vurmak yeterli

    • tüketici hakları dediğin benim klonlanan telefonuma garantili kaskolu telefonu red kararı verdir buna hiç birşey yapmaz

  31. Iyi günler samsung j7 prime yeni aldim ekranda yeşil görüntüler cikiyor bunun için ne yapmaliyim daha hiç kullanmadim resmide burda yardimci olursaniz cok sevinirim content://media/external/file/30477

  32. J7 telefon 7 ay kullandm ve şimdi ekranı gidip geliyo tuş kilidini kapatıp açarken ekran beyazlaşıyo arkadaşlar bende BOSH yetkili servisinde çalışıyorum ve bunnar garantiye girmiyo diyolar inanmayin canları istediklerini alıyolar garantiye samsung böyle ucuz bir servis olmamalı yaptığı malının arkasında durmayan bir firma biz o kadar para veriyoruz ama hic hak etmiyolar bu parayı yazıklar olsun samsung servisinede bayilerinede SAMSUNG BU KADAR DANDİK BİR MARKA OLDUĞUNU BİLMİYODUM ÇOK YAZIK ADLARINI KİRLETİYOLAR

  33. Slm ben 15 09 2016 samsung j7 2016 aldım telofon arama geldıgınde acılmıyo tam 6 kez garantıye goturdum ama bır turlu arza gıderılmedı degıstırmedıler hatayı vıfodunu cektım gene goturdum ama gene aynı samsung dervıslerı okadar sıkayet ettım bır turlu donmedıler bıle samsung malına sahıp cıkmıyo kesıklıkle hıc ıyı servıs degıl

  34. Arkadaşlar ben j 7 aldim 4 ay oldu. Ilk günler sarjim 1 saatte dolarken suan 3 saate çıktı. Ayrıca akıllı tvniz varsa. J7 ile screen mirroring ozelligi olmadığından tv ye yansitamazsin. Bu belki eksiklik gibi gelmeyebilir size. Ama bunu bilseydim ben almazdim sahsen. Neyse baska ne denir tipik samsung telefonu iste. Bence tatmin edici fiyatina gore.

  35. samsung iyice gözden düştü, bunlara bunca para verene kadar gider vestel venüs alırım, en azından ülkem kazanır!

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir