iPhone 5S Kullanıcı Yorumları ve iPhone 5S Şikayetleri

iPhone 5S

İphone 5s kimilerine göre Apple firmasının ürettiği Apple prensiplerini taşıyan son modeli, kimisine göre ise iPhone 5S her yıl yenilenen iphone serilerinin sıradanlaşan bir modeli. Biz daha çok iPhone 5S kullananlar neler düşünmüş buna odaklandık ve sadece telefon hakkında bir inceleme yapmadan yorum ve şikayetlere odaklandık.

iPhone 5S Özellikleri

İşlemci Hızı 1.3 GHz
Ekran Özellikleri
Ekran Boyu 4 inch
Ekran Çözünürlüğü (px) 1136 x 640
Kamera Özellikleri
Kamera Çözünürlük 8 MP
Ön Kamera 1.2 MP
Bellek
Dahili Hafıza 16 GB
Mobil Ram Boyutu 1 GB
Kasa
Ağırlık 112 gr
Genişlik 58,6 mm

 

iPhone 5S Şikayetleri

İphone 5s 2013 yılında tanıtılmış ve aynı yıl satışa sunulmuştu. Milyonlarca iPhone 5S satıldığından bu model ile ilgili yapılan şikayet sayısı ise doğal olarak oldukça fazla. Apple firmasının ürettiği diğer modeller gibi bu model içinde fiyatının çok olduğu verilen bedeli hak etmediği şikayetlerin başında gelirken, batarya ve şarj sorunları da azımsanmayacak kadar fazla. iPhone 5S kullandıysanız ve telefon hakkında şikayetleriniz varsa lütfen sayfa altından şikayetlerinizi yazın.

iPhone 5S Kullanıcı Yorumları

iPhone 5S yorumları sayfa altındadır. iPhone 5S hakkında yorum yapmak isterseniz üye olmadan sayfa altından yapabilirsiniz.

Check Also

Samsung Galaxy J7+ Kullanıcı Yorumları

Samsung Galaxy J7+ kullanıcı yorumları ve şikayetlerine sayfanın altından göz atabilirsiniz. Lütfen görüşlerinizi paylaşın. Samsung …

49 Yorum

  1. çok güzel çok beyendim iphone telefonlarında 1 iphone 5s bana göre

  2. Sizin yapacığınız telefonu sikeyim amk bi yazı yazıyorum sonra ekranı izliyorum kendi kendine yazıyor garantiye yolluyorum ekran değişip geri geliyor ananızın amına girsin ekran verdiğiniz sözleri tutun orospu çocukları ASLA iphone almayın! Samsung tercih edin daha iyi

  3. Markasının telefonu değil

  4. iPhone 5s telefonum garantide iken ekranı açma kapama tuşu yönünde gövdesinden ayrıldı. Servise götürdüm gövdenin darbe aldığını gövdenin hasarlandığını ekran kenarlarının kırıldığını 1300 lira civarında masraf olduğunu ve çok ilginç iPhone 5s in bu masrafa değmeyeceğini söylediler. Garantide gitti. Fakat ne gövdede nede ekranda gözle görülür herhangi bir iz yoktu. Kamera il tespit edilebilen küçücük bir hasar telefonu hurdaya çıkardı. Peki ben ne yaptım. Ekranı iyice bastırarak kuvvetlice yapıştırdım. Taş gibi oldu. Bence apple telefonlarını yapıştırmalı. Gövde metal olsada tel maşa. Sonuç: Bir daha iPhone asla

  5. 2018 oldu ben kullanıyorım 11 ay garantisi var sarjı çabuk bitiyor bide kim ne dersin yanlizca 5s değil iphone x in bile Açılırken donduğunu gördüm

  6. İos 11.2.2 güncellemesini yaptm bin pişman oldum. Şarzm %30-40 olunca kapanıyordu ve telefon çok kasılıyordu. Bu şikayetlerle Garantiye yolladım yeni cihaz gönderdiler. Şimdi 11.2.5 gücellemesi gelmiş korkuyorum bunda da aynı sıkıntı çıkar mı ? Bilgisi olan var mı? (5s)

  7. Beyler size tek sorum var iphone 5s Kaliteli bir telefonmu Alayimmi nolur yardim edin yavv

  8. Yılmaz bilecen

    Ardaşlar merhabalar bende iPhone5s benim şikayetim bi arama esnasındaki kapama tuşunun etrafında etrafında kırmızı renk oluşuyo bilen varsa bi yorum yaza bilirmi rica ediyorum

  9. Valla bilader 1 ay oldu alalı yıl 2017 gayet kullanışlı sorunsuz ve hizli

  10. Apple kimliğim kilitlendi açılırmış sızce müşteri hizmetlerini aradım ama mi sonuç alamadım maj gelicek dediler ama ben cıldırıyorum

    • Abi internet te ( Google ) da onların şirketi var 43 – 45 miydi neydi belki düşmüş olabilir sen oradan bak veya yeni telefon al

  11. Babam iphone 5s almis 600 tlye bizim tanidik bir adam tertemiz hic bi sıkıntısı yok çıldırin kudurun qwqew

  12. Iphone 5s var bi kac gun once telefon cekim yeri gitti araniyor yaziyor surekli ben anlamadim bilgisi olan be yada yardimci olacak birisi varmi arkadaşlar.

  13. APPLL asla kullanmayın her modeli çıktıkça eskisi çöp arkadaşlar

  14. Çok güzel memnunum cebe çok rahat sığıyor

  15. bende de 5s uzay grisi var.2 sene oldu.hem güzel renk hem karizmatik telefon?ikisi bi arada?Yıl 2017 hala hızlı ve gayet kullanışlı.tek eksik yanı batarya çabuk bitiyor?

  16. apple 5s telefonum var sarj gırısı bozuldu dıye servısıne gonderdım ve o kadar karektersızlık kı garantıye gırmıyor ve bana yenı telefon fıyatı ıle degısım onerıyorlar yenı fıyatını verdıkten sonra ben burdan da alırım yazıklar olsun apple gıbı sırkete

  17. Furkan Karagöl

    Arkadaşlar 5s kullanıcısıyım şarj %20 iken birden telefon kapanıyor bunu sıkça yapıyor birde 100%100 olduğunda da bazen kapanıyor bilen birisi yorum yazabilirmi

    • ya anlamıyorum bende de 5s var.2 sene oldu.hiç bi sorunla karşılaşmadım.şarjı yüzde 1 bile kapanmıyor.bide telefonu çok kurcalayan biriyim.telefona yapmadığımı bırakmadım.zırt pırt jailbreak yaparım ama yine hiçbişey olmadı..

  18. Telefonumu 29.03.2017 de garantiden aldım telefonum kendiliğinden kapanıyordu
    Şimdi telefonum karşı tarafa sesim gitmiyor,kulaklık girişinde temassızlık var okumuyor,hapörlörü patlak sürekli cızırtı yapıyor.

  19. Arkadaşlar ben 3 yıldır 5s kullanıyorum kılıf ekran koruyucuda takmam O Kadarda yere suya düştü bu süre içinde telefon sadece kasada çizik var o kadar olsun bir kere bile tamire vermedim elektronik şanş işi bence

  20. Zeliha Aydın

    Iphone 5s kullanısıyım. Parmak okuyucusu ve bataryası konusunda garantiye gönderdim.Apple üzerindeki bir kaç çizikten dolayı daha 6 aylik telefonumu garanti kapsamı dışında tutan bir firma.
    Hiçte öyle müşteri memnuniyetine önem veren, en küçük sorununda değişim yapan bir firma değil. Ben sadece sorunlarin giderilmesini istediğim halde değişim istemediğim halde benimle ilgilenmediler. Kendim 1300 tl ye aldığım telefonuma 1500 tl lik değişim bedeli istediler. Iphona o kadar para verip birde paranizla rezil olmaktansa lg alın en azından garanti sorunlarinda başından gondermiyorlar insani. Bütün çevreme ve herkese iphone nin böyle bir firma olduğunu anlatacağım.

  21. iphone a laf atıp durmayın şarz dışında güzel telefon ama kimin gücü neye yetiyorsa onu kullanır bende 5 s kullanıyorum çok menmunu yeni gncellemelerle şarz sıkıntısında çı–çözeceklerdir

  22. Bende alacağım 12 yaşında bir kiza tavsiye eder misiniz

  23. Ben de alacağım tavsiye eder misiniz 12 yaşında bir kiza yorumlarinizi bekliyorum

    • Ya iyi bir telefon ama şarzi biraz sıkıntı onun yerine 650 tlye lenovo pma1 al şarji efsane hiç bitmiyo doldur harca

  24. iPhone 5s telefon donuyordu ısınıyordu sesim karşıya gitmiyordu oksitleme vardiye garanti dışı dediler gönderdiler üretici kendi yaptığı telefonu beğenmiyorsa müşter nasıl beğensin garantiyi neye veriyor merak ediyorum telefonun sadece adı var oksitlenme telefona buhar giriyorsa önlemini alın sizin hatanızı müşteriye yüklemeyin siz sevinin çöpe atım üzülün bundan sonra telefonunuzu almam

  25. Yıl 2017 bir yıldır kullanıyorum. Ne kasma, ne donma, ne ısınma var. En yeni yazılım yüklü. Birde kamera kötü diyen olmuş. Mercek açısı En geniş telefonlardan biridir. Haraketli nesneleri durur gibi çekiyor. Bir Elektronik firmasında 10 yıldır çalışıyorum. Her telefonu deneme fırsatım var. Iphone alabileceğiniz en kaliteli telefondur. Komşumda 4s var ben sattım 5-6 yıl oldu. Onda bile kasma yok. Gönül rahatlığı ile alabilirsiniz.

  26. iPhone 5s pişmanlıktır ekran küçük resim videolarda y…k gibi gösterir. Kendi hoparlörü mono (mono mu kaldı bu devirde :)) daha da lafa gerek yok 🙂 işlemci ekran kartı tarafında ise ekran kartı gene orta seviyede cpusu yetersiz kalıyor biraz yorunca telefonu anlıyorsunuz. İosun Yen’i sürümlerindede daha net hissediyorsunuz bu yetersizliği . Kamera yakın mesafede iş görür ama 3 m den sonra orta 5 m den sonra vasat bir çekim yapıyor. Gece çekimleri Berbat ve genel olarak titremelerde daha da kötü çıkıyor görüntü. Tasarım ise gerçekten eli keser cinsten( şaka değil gerçekten) bildiginiz elimi kesiyor 5s 🙂 kapsız kullanımda kesiklere sebeb olur. Ha bi de mikrofonu çok hassas uyku düzenleme programlarında bunu daha iyi anlıyorsunuz .

  27. YUSUF ŞAHİN

    iphone 5s şarj soketinin yanında hoparlör var mıknatıslanma ile şarjsoketi toz,tüy doluyor telefon tasarımı çok kötü

  28. YUSUF ŞAHİN

    KVK Bilgilendirme -359261063860212

    KT
    KVK TS

    Yanıtla|
    23.12.2016 (Cum), 14:00
    Siz
    Degerli Musterimiz,

    İmei no: 359261063860212 From no: 1600749838 olan IPHONE 5S model ürününüz Fiyat Onay Bekliyor – Sıvı Teması tespit edildiğinden dolayı, servis bedeli 1150 TL’dir.
    Cihazinizin servis islemlerinin sonuclanabilmesi icin onay ve ödemeniz beklemekteyiz.

    Bayi-Müşteri Adı : SON KULLANICI – YUSUF ŞAHİN

    Kurumsal Id :

    Fiyat onay açıklaması : Sıvı teması kaynaklı parcalr hasarlı cihaz değişim fiyatı verildi.

    Online Ödeme:
    https://cihaztakip.kvkteknikservis.com/

    KVK Teknik Servis’i tercih ettiginiz icin tesekkür eder, iyi gunler dileriz.

    KVK Teknik Servis 6 aylık telefonum kırdım çöp

  29. Almayın i Phone almayın 5 s im var 6 ay kullandım ekran renkleri bozuldu garanti kapsamında servise gönderdim ilgilenmediler kullanıcı hatası deyip 1090 tl bedel istediler 5 s 5 para etmez almayın yazık paranıza

  30. Cok guzel telefon iphone 5s samsungu kötulemek istemiyorum ama ben note 3neo kulaniyorum ama telefon donuyir sarj cok guzel gayet memnunum ama telefon surundukden sonra ne sikime lazim ay balam ben gurcistan azerisiyim burda elektronic eşya cok ucuz iki el ip 5s 350 tl falan her turlu telefon kulandim samsung wuawei android telefon 1. 2 yil kulandikdan sonra donmaya bawliyor bilmem bana ozelmi yoksa herkesde öylemi ama iyi yinleride var android telefonlarin hic bir markayi kotulemek istemiyorum kendilerine göre artilari eksileri var ama iphone super biraz pahali birde cimri bir maka iphone markasi sahibinin amina koymak lazim yilanin bawi o

  31. iphone 5 biteli yıllar oldu be kardeş, daha bu telefonu kullanan mı var

  32. ImDanielAddison

    iphone 5 in üstüne 2 tane telefon geldi, eskidi artık iphone 5 kullanmayın atın gitsin

  33. samsungcu çocuk

    İphone 5 mi kaldı ya, samsunga laf atıp duruyolar ama iphone telefonların yagın çıkarma haberleri ve videolarıyla dolu youtube!

    • samsungun patlayan note7 lerini de gördük. adamlar üretimini durdurdu resmen. utanmadan tekrar piyasaya sürdüler. başka yerde havla hadi.

  34. Ben geçen ay internetten iphone5s aldım, telefon elime geldi ama inanılmaz ağır çalışıyor diye servise gittim, adamlar bu iphone değil çin malı emitasyon dediler. Yani demem oki internetten sakın ola telefon felan almayın! Ayrıca adamlar ne fatura yolladı nede bi garanti belgesi.

  35. iphone 5s alacaksan şayet 32’den aşağı alma alıcaksan.

    • Pelin Öztürk

      arkadaşlar benim bir sorunum var ben iPhone 5s kullanıyorum çok memnunum ancak telefonu tuşkilidine aldığım zaman açılmıyor Başka bir sıkıntısı yok servise yolladım ufak bir asarı olduğu için sıfırtelefona 1300 tl fiyat çıkardılar. Acaba bu sorunu nasıl çözebilirim

  36. Çok şükür beklediğim iphone 7 çıktı. 5s ucuzlar ve ben 3 yıldır hayalini kurduğum iphone5’i alabilirim sonunda!

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir