Dez Pack Almadan Önce Yorumları Okuyun

Dez Pack Nedir?

Başlangıç ve devam ürünlerinden oluşan çilek ve çikolata aromalı 16 günlük set halinde satışa sunulan Dez Pack zayıflamaya yardımcı besin takviyesi olarak satışa sunulmuş bir başka ürün.

Dez Pack Fiyatları

Dezpack set 149tl. Dezpack Devam ürünü 105 tl. Dezpack 14 gün 105 tl. Dez pack 7 gün 49tl.

Dez Pack Kullanımı

Dezpack yağsız süt yada yoğurt ile kullanılması tavsiye edilmekte.

Dez Pack İçindekiler

Resmi satış sitesinde yazdığına göre Dezpack içerisinde bulunanlar şu şekilde: Protein, Karbonhidrat, Katı Yağ, Doymuş Yağ Asitleri, Doymamış Yağ Asitleri, Çoklu Doymamış Yağ Asitleri, Diyet Lifleri, Sodyum, Potasyum, Kalsiyum, Fosfor, Magnezyum, Demir, Çinko, Bakır, İyodin, Manganez, Selenyum, Vitamin A, Vitamin D, Vitamin E, Vitamin K, Vitamin C, Vitamin B1, Vitamin B2, Niyasin, Vitamin B6, Folik Asit, Pantotenik Asit, Vitamin B12, Biyotin, Ekmek birimleri.

Dez Pack Yan Etkileri

Dez Pack ile ilgili firmanın paylaştığı bir yan etkileri şeklinde bir içerik bulamadık, ürünü satın alıp kullanmafırsatını bulamadık haliyle dez pack kurtusu içiresinde yan etikleri ile ilgili bir bilgi paylaşılmız mı bunuda bilmiyoruz. Ancak siz dez pack kullandıysanız ve yan etkilerini göslemlediyseniz lütfen sayfa altında yazarak bahsedin.

Dez Pack Şikayetleri

Dez Pack ile ilgili bu sayfa oluştururken diğer şikayet sitelerinde Dez Pack ile ilgili şikayetleri inceledik, genel olarak ürünün vaad ettiği etkiyi göstermediği yönünde. Sizde kullandıysanız ve “Dez Pack” den bir şikayetiniz varsa lütfen sayfa altından şikayetlerinizi yazın. Ürünü almak isteyen kişilere görüş ve önerilerinizi paylaşın.

Dez Pack Kullanıcı Yorumları ve Şikayetleri Sayfa Altındadır.

 

Check Also

Cialis Gerçekten İşe Yarıyor Mu?

Cialis Cialis nedir? Cialis yan etkileri nelerdir? Cialis etki süresi, Cialis fiyatı gibi aklınıza takılan bütün soruları bu …

142 Yorum

  1. Merhaba,
    Her kafadan ayrı bir ses çıkmış.. Kararsız kaldım..
    118 kiloyum ve aynı zamanda haşimatoyum.. Bu şekilde kullanan oldu mu ?

    • Merhabalar elimde dietto despac 1 aylık paketini yeni aldm ben prematüre bebek olarak doğduğum için ailem izin vermedi isterseniz size satabilirim. Hakikatten kilo verdiyor bnm ablamda kullanıp istedği kiloya ulaştı

  2. Sevda yıldız

    Siparişim dün elime geçti kilom 82.5 ve bugün başladım bir ay sonra sonucu gene yazarım

  3. Bende aldım 4 gündür kullanıyorum. Hiç bi işe yaramadı Facebook’ta dezpack sitesine yorum yapıyorum siliyorlar hemen kötü yorumları iyilerine hemen cevap veriyorlar ?

    • Size tavsiyem bir herbalife beslenme klüp üne gidin vücut analizi yaptırım danışman eşliğinde istediğiniz sonucu alirsiniz

  4. GÜLER ÇAKICIOĞLU

    Bu KONUYLA DEĞİL AMA BİŞEY SORMAK İSTİYORUM ÜRÜNÜ BENDE KULLANMAK İSTİYOEUM FAKAT KAFAMA BİŞEY TAKILDI ÜRÜNÜ BİRAKINCA KİLO ALDIM DİYOR BİKAÇ KKULLANICI İDEAL KİLOMUZA GELDİĞİMİZDE ÜRÜNÜ BIRAKTIĞIMDA KİLOMU GERİMİ ALICAM YANİ YOKSA HAYAT BOYU KİLO ALMAMAK İÇİN BU ÜEÜNÜMÜ KULLANICAM TEŞEKKÜRLWR

    • Bence dezpzck la kilo verdikten sonra boğazımızı biraz kısarsak kilo almayız kilo verdikten sonra da ekmek yemeyi kesip bol su içmeliyiz

    • Evet doğru ben ürünü kallandim ve süper kilo verdim hatta ürünü bıraktıktan sonra bile kilo vermeye devam ettim fakat düzensiz yemeğe devam edince direk verdiğim kiloları geri aldım yani dikkat etmek lazım kilo verdikten sonra bnm gibi düzensiz beslenmeyin şimdi ürüne yeniden baslicam ve daha düzenli beslenicem

  5. Ben ve eşim kullandık 1 ayda 10 kg verdik ikimizde.Bir akrabada görmüştüm mide ameliyatından dönmüştü ve 35 kg kadar verdi dezpack ile.orjinal sitesini isteyenlere numarasını verebilirim. Kesinlikle mucize. Ben emzirirken kullandım üstelik o kadar doğal.

  6. Manisa somadan diyotto almak isteyen bayan arkadaş arıyorum 3 kişi

    • Nazan hanım diyetyo için Somadan alıcı aramışsınız ben şimdi farkettim alıp kullandınız mı ve sonuç ne oldu acaba?Cevaplarsanız sevinirim:)

  7. MERHABA BEN DE SİPARİŞ VERMEK İSTİYORUM. AMA HANGİSİ ORJİNAL SİTE NERDEN SİPARİŞ VERMELİYİM. SİPARİŞ VERENLER YARDIMCI OLUR MUSUNUZ.

  8. Öncelikle hayatınıza dahil etmeniz gereken şey bir terazi . Günlük olrak kendinizi kontrol etmeniz gerekli ancak tartılmayı sabah kalkınca yapınız , şimdi gelelim asıl meseleye ben diettoyu kullanmaya başladığımda 98.7 kg idim bu sabak tartıldım ve 92.2 kg olduğumu gördüm , ben birçok diyet denedim, beyaz lahana çorbası, isveç diyeti, v.s. Ancak bu dietto da ilk kez halsizlik hissetmedim, aç hissetmedim hep tokum ama canımın çektiği çok şey oluyor ama kendimi tutuyorum, kurban bayramında bile bırakmadm, kilo veremedim diyenler adam akıllı uymamışlardır zaten , normalde de bu kadar tüketsen kilo verirsin ama halsiz kalma derdi var ben tavsiye ederim yine karar sizin öncelikle irade lazım .:) güzel günler dilerim

    • merhaba bir cok yorum var olumsuz. orjınal site hangısı siparıs vermek ıstıuyorum. bircok site var nerden sıparıs verebılırım

  9. Ben bugün başladım 16gunluk evet zorunlu diyet yapıyorsunuz açlık hissi hep var çünkü tokluk hissi veren birşey yok içinde ama eğer yanında garsinya hapı.yada 7zeytin ve kuru incir yerseniz sabah ve akşam cokgüzel rahatlarsınız hiç açlık hissetmez ve yağ yakarsınız.simdiden herkese hayırlı zayiflamaniz dileğiyle

  10. Ben 2 yıl önce kullandım 40 günde 14 kilo verdim fakat sonrasında bıraktım şuan o kilolari geri aldım tekrar baslamayi düşünüyorum

  11. Kilo veriliyo. Doktor a danıştım sağlıklı. 2 gün başlangıç ürünü kullanıyosun o gün leblebi dahi yersen yağ yakma direncin kırılıyo.devam ürünü de tok tutmuyo hele iştahlı isen işkence ama halden düşmüyosun çünkü gerekli besinler mama da var. Yıllar önce de kullandım ve verdiğim kiloları almadım. Şimdi de 16 günlük kullanıyorum. Farklı bi sağlık problemi varsa kullanmayın.Yok ağzını kapa tok spor yap falan gibi yorumlar yapmanız yersiz 🙂 herkesin yaşam biçimi aynı değildir.

  12. Ürüne ara verdikten sonra başlayan var mı arkadaşlar ara verip yeniden başlandıgında tekrar baslangıc urunu almak gerekli mi sizce yada ne kadarlık bir aradan sonra başlangıc urunu almadan devam ürünü alınabilir

  13. Ya gerçekten işe yarıyor mu sipariş vermeyi düşünüyorum

  14. Ya gerçekten işe yarıyor mu sipariş vermeyi düşünüyorum ama kararsız kaldım????

  15. Bende üründen aldım ve çevremde çoğu kişi kullanıp inanılmaz kilo verdiler. Kilo vermek birazda bünye ve azimle alakalı. Sen dietto içip ara öğünlerde çikolata vs yiyorsan zaten veremezsin. Şikayetlerin hepsi iade yönünde ona bir şey demek mümkün değil. Ama kullanıpta kilo veremedim diyenler kimseye değil neden diye kendine sorsunlar önce 🙂

  16. ben bugün kullanmaya başladım. daha ne olacağı belli değil sabah 6.30 da ilk öğünümü yaptım hiç doymadım aklım hep kahvaltıda kaldı . 9.30 2. öğünü yaptım tokluk hissim artmaya başladı biraz ama beynim oyun oynuyor sanki aç gibiyim ama tokum değişik bi duygu. 12.30 da 3. öğünü yaptım ve tamamını bitiremedim bile doydum şiştim. şu an saat 13 ve hiç aç değilim. beynimin açlık oyunları azaldı iyice. ama 16 gün sonunda kilo verecekmiyim vermeyecekmiyim bilmiyorum. buradan yazacağım . ha bu arada diettoya başlamadan önce gittim bi tahlil yaptırdım şeker açlık şekeri vucuttaki vitamin demir protein depolanmaları karaciğer yağlanması falan hiç yokmuş herşey çok iyi dedi doktor sadece biraz fazla kollesterolun var dedi. 16 gün sonunda tekrar gidip yapacağım aynı kontrolu bakalım ne çıkacak.

  17. ben almayı düşünüyorum ama yorumları görünce şaşırdım benm açımdan iyi birşeye benziyor olumlu olumsuz yanıtlara göre alıcam lütfen cevaplayın

  18. Bu kadar aç kaldıktan sonra bu içecege gerek bence bu nasıl iş parayı boşuna verirsiniz tok tuttuguda yok motive açısından düşünürsek aç kalınca o da gidiyor bence saçma yazık oldu parama

  19. kilo verdiyor muu ?? verdirmiyor muu ??

  20. Dietto siparis ettim tüp mideli olduğumu söyledim kullanabilirsin dediler aldım kullanamadim iadesi var ama almadılar. Üyelikten sildiler almayinn

  21. Bende siparis verdim yarin kargodan almaya gidicem ama yorumlari okuduktan sonra pisman oldum ise yaramadigini soyleyen cok olmus ne yapmam gerek bilmiyorum psikolojim alt ust oldu. ?

  22. geçen sene almayı düşünmüştüm baya reklamı vardı şimdi hiç sesleri çıkmıyor demekki doğru bi karar vermişim almayarak.

  23. Ürün dün elime geçti ve bugün kullanmaya başladım…Tadi gayet güzel iğrenç diyenlere bir anlam veremedim ilk gün olmasına rağmen açlıktan ayılıp bayılıyorum inşallah faydasıni görür ve memnun kalırım…

  24. Ben 16 gündür kullanıyorum bir sıkıntı Yok 5.5 kilo Da verdim ama tabi bu kadar boğazımı tutup akşam yemeği yemeden Zaten verirdim 🙂 sadece hızlı bir şekilde kilo kaybı yaşatıyor o Da motive ediyor.

  25. Dezpack dietto 16 gün aldım, almaz olaydım tadı o kadar kötü ki inanamazsınız, ya o mide ağrısı sabahı sabah ettim.çok pişman oldumm

    • Merhaba ben de bunu çok merak ediyorum ama cesaretim yok bana her şeyde yaramıyor zaten sizde memnun kalmadiniz sanırım

  26. ben bugun sipariş verdim ama acıkcası bu kadar olumsuz yorumu okuyunca iptal ettirecegim yine bildiğim ve daha once kullanmış oldugum herblife kullanmak en iyisi sanırım yada boğazına sahip cıkmak cok ikilemde kaldım

  27. Yorumları okudum iğrenç falan deniliyor şaşırdım doğrusu 6. Günüm 4 kg verdim artı kaçamaklarım da var tadı da güzel açlık hissi de yok biraz istikrar gerekiyor zaten günde 1000 kalariden az tüketip kilo verememek imkansız

    • Merhaba peki ürün isteyince buna göre diet programı mı veriliyor

    • Merhaba kaçamak yaptığınız zaman ne yediniz ben 8 gündür kullanıyorum ve bugün ilk defa börek yedim acaba bi yan etkisi olur mu??lütfen cevap verin ?

  28. Ben kullandım . Nasıl kilo vermediniz anlayamadım . Sonuç olarak vücuda giren kalori belli. Tok tutmasına gelince zamanla tok tutuyor yada psikolojik. 13 kilo verdim ve daha bi o kadar da vermem gerekiyor . Ama tiksindim tadından . Mide bulanarak içiyordum ki şimdilik bıraktım. O kadar yememe rağmen 2 ayda 3 kilo aldım . Şimdi dukan diyeti yapıcam . Ama bıktım diyetlerden o yüzden hala başlayamadım . Eğer 80–90 kilo iseniz kullanın bir ayda 6-7-8 verirsiniz. Ben düzensiz ve kaçamakla 2 -ayda 13 verdim . 93–80. Ama yarım saat sporda yapıyordum .

  29. İnsanları kandırarak bir yere varamaZsiniz kulu kandırabilirsiniz fakat ALLAHİ kandiramassiniz… ????

  30. 250 tl param gitti hiç bir gram bile vermedim guya urun iade deniliyordu iade de edemedik tlflar kapandı haram olsun mahserde alırım hakkkmii

  31. arkadaşlar ben kullandım gecen sene bir gram işe yaramadım ve bıraktım bu tarz seyleri bırakınca kilo alıyorsunuz böyle protein alacağınıza normal yollardan protein alıp spor yapın daha etkili

  32. Ayrıca hiç tok tutmuyor

  33. Bende kullandım hem tadı rezalet hemde satış yapan site yani benim aldığım iade garantili diyerek sattılar. 1 paket açtığım halde kalan kapalı paketleri iade almadılar. Zaten telefona bile çıkmadılar. Rezalet bir ürün! Kesinlikle tavsiye etmiyorum aklı olan almasın

  34. Ben 15 günlük olanını kullandım. Bildiğiniz zorunlu diyet yaptırıyor. Günde iki öğün Dezpack mamalarını yemek zorundasınız. Hiç tok tutmuyor, tok tuttuğunu söyleyen varsa, yalan söylemiş olur. Ben bayağı açlıktan sinir krizleri geçirmiştim. İki hafta sonunda yarım kilo vermiştim. Çok pişman oldum. Onun yerine bir müshil ilacı kullansaydım , bir günde 1 kg verirdim.

    • Kilo veremiyenler doğru düzgün diyetlerini yapamadıkları içindir ikidebir atıştırıp sabah kahvaltısını abartanlardır, aldığınız ürün belli kalorisi belli yani vermemek imkansız . Annem kullandı 15 günlük olanını daha bitmedi ama 7 kilo verdi bile ben ve kardeşim başladık iki dünde 2 kilo verdik ilk kilo sudan gidiyor ama veriyosunuz arkadaşlar önemli olan azim ve kararlılık. Eğer kullanıcaksanız bilinki aç kalıyosunuz yani normal bişey zaten aç kalmayarak çabuk kilo vermeyi beklemeyin. Ara öğün yememeğe dikkat edin ve eminim kilo verirsiniz

  35. İsmini değişip değişip aynı ürünleri satışa çıkarıyorlar,

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir